aprikoss.blogg.se

2013-10-26
15:17:00

The party is gone now
Haha discot igår var så sjukt roligt! Speciellt att få umgås med mina vänner :)
Vi dansade som att de inte stod någon runt omkring oss, gick till en turkshop, köpte energidricka för att inte
Ica tillät oss för vi va inte 15 år.
 
Sen så gick vi runt, hade vattenkrig, och lövkrig hahaha... Fick en jävla massa vatten på mig & massa löv i ansiktet.
Så det var egentligen skönt att komma hem & duscha. Plus hade man Felicia med sig, men hon har
åkt hem för ett  tag sedan. Så ska göra mat snart.
 
Köpte boyfriendjeans, svart linne, pusströja, skor :D♥
Idag kollar jag på ridskolor, vill gå på Surf , men vi får se om jag väljer att göra det.
 

En låt jag hör på just nu
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: