aprikoss.blogg.se

2013-11-30
23:48:19

Vad händer nu:
Min pärla nr 1 gnällde till när jag såg Up All Night Tour så jag stod, kände överallt men han mådde fint och det var bara något litet... Men så stort i mattes hjärta.
 
Min pärla nr 2 kände sig delvis utanför då jag kramade om min andra pärla, SÅ nu ska jag, pärla nr 1 & pärla nr 2 ut och rastas.
Sen bjussar jag nog de på frolex & sen blir det natti för mina två gossar! Jag själv ska dra på mig vinterjackan, ut med ponkarna som sagt & sen ta en dusch och slå mig ner vid TVn som avslut och förmodligen somnar jag! ♥
 
Morgondagen kommer inledas med en nyttig & stoooor frukost. Gröt står på listan bland annat.
Sedan blir det nog en promenad ut i solskenet med ponkisarna och städa mitt rum. En typical söndag! Annars blir det lååång sovmorgon med städning och solsidan & hellenius hörna som avslut.
 
Någon utav de altenativen! ;) ... haha
Nu ska jag dra på mig vinterjackan över axlarna och bege mig utanför dörrarna för nu kommer pärlan nr 2 och bara väntar och ställer sig framför datan!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: