aprikoss.blogg.se

2013-11-30
16:25:38

Gosi!
 
 
Sitter här med ponken i knäet och har tänkt att se Paradise Hotel avsnitt 5 & framåt eftersom det är det jag missat. Riktigt spännande! Är en såndär tjej som tycker om att se typical-drama serier.
 
Igår var det Fredag! Gick super i skolan & en kortis dag 08.20 - 14.00! ... 
Vi hörde på en inspererande föreläsning om anti - rasism & nazizm och tjejen som höll i det var ingen mindre än Fanny Eriksson! Och efter det åkte jag och mammi en sväng förbi Ica, köpte Ramlösa som vi skulle ha som dricka till taccosen & mami handlade för att hon skulle till idag då hon skulle äta middag borta.
 
Sen på Torsdagen var det träning, sååå jävla kul! Älskar boxning .. Det är typ det roligaste och bästa som finns!
Jag & Mina fick 30 minuters extra träning privat och det var riktigt kul det också, tränaren sa att han ser att vi tar det seriöst och han vill då väl att vi ska utvecklas så att vi blir eliter snabbt som fan ;) ... Hahaha! *host*
Har träningsvärk åt skogen, mest i mina ben och vader. Kan inte sätta mig ner utan att tjuta.
 
Ska nu ut & rasta ponkisen snabbt och sen hälla upp ett glas Ramlösa med en skål med morötter och sätta igång ca 3 timmar utav Paradise!! Wiiih!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: