aprikoss.blogg.se

2013-10-21
19:12:45

Tack fina du
Mådde inte så bra förra veckan psykiskt
Men som tur har jag världens bästa vänner runtomkring mig som är helt talat bääääst! Jag älskar er & att ni visar respekt (förra veckan humör)
 
Idag fick jag nog det jag behövde, lite pepp på ask - inte för att jag blivit utsatt för hat där!
Och så behövdes det just nu. För att min polare betér sig illa och går över på annat lag, och försvarar dumhuvvet! Schysst va? Nej.
Han har dessutom börjat umgås med en som ger dåliga vibbar & blev sur när jag började umgås med henne.
 
Som jag slutat med.
 
Jaja, nog med privat, eftersom bara nära läser denna blogg så kommer det ut lite mer personligt än det ska göras...
 
Skypar just nu med skåningen, planerar inför fredag med bobo, och får så sjukt bra just nu om jag drar streck.
Ska repa imorgon med bandet. Känns bra det med. Fokusera på det bra som sagt. Puss
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: