aprikoss.blogg.se

2013-10-25
14:06:15

Shoppiiiiiiiiiiiiiiing
Dunkar Drake på klassens gemensama dator, inte illa med det. Eftesom de är baas och I luurve it♥ 
 
NU är det höstlov!!!!!!!! Ska spendera min tid med b.la. det bästa jag vet - plugga engelska!
Fått typ den roligaste uppgiften enskilt för lovet, skriva om Kim Cesarion, Neil Young & Bob Dylan!
 
Sitter som sagt på skolan just nu, slutade för tio minuter sedan, väntar på mamsi! 
För nu ska jag inleda lovet med suuuuushiii, shopping och disco ikv med felicia!
 
Ska shoppa allt jag kommer att bära under kvällen, jeans och linne förmodligen, eller något 
annat, MEN jeans och linne kommer med i shoppen påsen idag.
 
Senare, klockan 18 någonstans, ska jag bege mig till Öbacka och platta håret, byta om, sminka 
och sen drar jag.
 
Kom gärna fram och hälsa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: