aprikoss.blogg.se

2013-10-29
22:03:19

Felicia
- "I will ALWAYS care for you, even if we're not togheter
and even if we're far, far away from each other"...
 
 

Och ingenting, ingenting ska komma emellan oss, jag svär på den heliga guden om det finns någon.
Budah kanske... Men alltså, jag älskar dig till tusen, och kan få dåliga vibbar från vissa.Men om det gör dig lycklig så lovar jag att alltid vara vid din sida.Kommer aldrig släppa dig.Aldrig någonsin.Och detta är inget mellan dig och mig? Det är mellan mig och henne.
Så blanda dig inte i. Trotts att hon är vid din sida ikväll, så är det hennes sak för hon ville ta upp det.
Jag vill aldrig bråka med min boobooo!
 
CUZ' I LOVE UU BITCH ♥♥
 
I will always care for you...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: