aprikoss.blogg.se

2013-11-22
19:39:55

What should I buy?
Kära bloggisar! Har ni samma problem som jag? Till julen speciellt... Ni förstår vad jag menar? Julklapps-shopping.
Eftersom stan har öppnat Utopia så kommer det vara smäckat med folk där under mellandagsrean.
Not fun!
 
Därför har jag tänkt på att beställa julklappar istället för att slitas & tampas inne i gallerior/affärer.
 
Så mammi & jag ska beställa först och främst en julklapp till min Lisa. Blir en sååå sjukt bra julklapp jag ser framemot att ge i Januari.
 
Ska dessutom lägga någon hundralapp på inslaget & besöka ett par affärer innan det är 100% inslaget & klart att ges.
 
 
Eftersom jag gjort mina andra julklappar (som jag defenitivt kommer lägga upp) för hand så är resten kvar. Det
är jättebra att göra saker. Eller svänga förbi Röda korset & fynda något medans pengarna går till välgörenhet!?
Inte för att jag gör det, tyvär.... Har inte den "ambitionen" men de som har det - kika defenitivt in.
För några veckor sedan var jag & fynda några tidiga julklappar på en "Second hand" - butik här i Umeå. Riktigt fina grejer. Att jag inte tänkte på det medans jag var där. Skulle ju ta plockat pocketböcker i korgen.
 
Fyndade finfina glas för endast småmynt. Så sjukt billigt!?!?!? För ett riktigt kap.
Att jag inte plocka mer...
 
Men har alltid haft svårt för begagnat.Men försöker verkligen komma över det.  Speciellt kläder! Börjar bara klia mig i hårbottnen utav tanken.. Burrrrr!
 
Men ett tips på julklappar är:
  • Presentkort på något mysigt Café eller en fin affär. Beror på personen. Skulle själv uppskatta någon garnaffär & Waynés Coffeee för där brukar jag hänga & virka/sticka efter skolan ibland.
  • Goodiebag? Skönhetsprodukter säger man aldrig nej till. Kolla in body shop!
  • Parfym! Vem säger inte nej till att lukta gott? 
  • Tvål! Bland det bästa som finns! 
Detta skulle jag iaf bli glad utav att få utav någon på Julafton. Fast det är inte min önskelista - men tips till er vad ni kan ge bort.
 
Min önskelista:
Samsung galaxy s3/s4
Framkallat skal & T-shirt på Kim Cesarion 
Rosa bikini
Garn, stickor, virknålar 
Waynes - Presentkort 
& Pengar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: