aprikoss.blogg.se

2013-11-16
17:06:17

Utanför kakmonstret
Mycket har hänt b.la en olycka med höger hand. Boxas med brorsan ska man inte göra... Speciellt inte om du tar och slår hårt. 
För då gör det väldigt väldigt  väldigt ont & handen blir svullen och man måste ha stöd / bandage 
 

Trotts det så hoppade jag på bussen in mot Umeå kl 15.25 och är nu utanför Aktivitetshuset jag ska befinna mig i till klockan tio ikväll! Ska bland annat umgås med Albin som är påväg, så ja... Har suttit utanför i kylan ett bra tag, ungifär en timma...
 
Bjuder på en bild. Det är lan ikväll & film, funderar på att smyga med en Alice i Underlandet film i enligt mig - mysrummet lite senare ♥
 
Ska dessutom skypa med Lisa då jag är med Albino & snacka skit. Så hörs väll senare ikväll eller någon annan dag! Puss
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: