aprikoss.blogg.se

2013-11-22
17:50:10

Swedish boys? Naah!!!
Personligt tjejer...
 

Jag har insett en sak? Swedish boys? Naaah! Alltså vad är det ni ser i blondapojkar med blå ögon... No offence girls or boys!
 
Det är ju såklart smaksak. Men min ... drömman är utländsk. Yummie! Så när de bryter lite med svenskan är ju så jäkla gulligt att jag spricker av söthet. (Typ det gulligaste som finns, guys) ♥ 
Har  dock inte tänkt att stanna i Sverige förevigt...!? Vill åka till London. Helt ärligt. Men först ett besök i Italien innan dess.
 
Muums.
Sen Turkey, Iran, alltså jag orkar inte vad snygga det finns.
 
Om jag inte  får en utlänning... Så blir det nog en svensk Liam Payne. Helt skånsk underbar dialekt. Får rysningar från topp till tå utav vissa skåningars dialekt, yummie! & dansare såklart... Eller en fräsch boxare!
 
Vad jag vill förmedla med detta inlägg? Det finns en snygging i min vardag JUST NU ;) Och så .... Tjejer, vad är snyggast?
 
This ↓
 
 
Or this...... ↓
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: