aprikoss.blogg.se

2013-11-02
01:36:41

Skriver av mig för andra gången idag
Ingen förtjänar att vara i din sits just nu! Jag har varit där & bara rena tanken får mig att rysa
från topp till tå.
Delen utav tonåren då kärlek suger. Då kärlek kan gå och skogen & allt känner meningslöst
Men du har support & va glad.
 
När jag var där. 2012. Hade jag ingen, kändes det som. En stor tomhet i mitt hjärta.
Och när jag gör throwback, så kommer tårarna i ögonen & klumpen i halsen.
 
Så jäkla skönt att kunnat flytta sig från en situation eller annan. Jag älskar mig själv, och vill det bästa för mig.
Och så du vet, du själv kommer i första hand och ingen annan. 
 

Som sagt kärlek i vissa perioder är hemska. Men du har mig. Jag stöttar dig! Trotts att du haft
denna känsla länge
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: