aprikoss.blogg.se

2013-11-10
19:14:25

SÅÅ FUCKING ARG!!!!!!!!!!!
Alltså att man en gång i tiden skratta åt "rape-jokes" det är sjukt.
Det är som att tycka att våltäkt är bra/roligt?
Jag får dagligen stå ut med att en tjej i min klass använder sig utav ordet "våltäkt"... "Alltså hon våltar mig"
 
Ja... Det är så irriterande. Och att hon inte slutar när man säger "sluta använda ordet vålta"
Tänk att det finns personer som blivit våldtagna och så omgivningen omkring skämtar om det. Om våldtäkt? Då det finns roligare saker att skämta om t.ex Svensk humor programmet? Så mycket roligare än våldtäkt-skämt.
 
Ursh.
"Rapeface"  Hashtag: #RAPE
Hen står bakom dig - "Sluta våldta"
 
HÅLL KÄFTEN! Vet ni vad vålta är ens? 
De är inte när en kompis står bakom dig? Vem fan har börjat med den cirkeln? Att vålta är att glo? Nä. Att vålta är att bli sexuellt uttnyttjad utan din egen vilja.
 
Så sluta.
Ursh för er. Som håller på med Rape-jokes.
 
Blä. Försvinn ur min åsyn
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: