aprikoss.blogg.se

2013-11-17
01:00:46

Ane Brun - Halo
Ända sedan dagen jag hörde den absolut bästa covern på Beyoncés låt Halo - med Ane Brun så har den väckt känslor i mig i futurum.
 
"Att det snart kommer falla ner snöflingor, frosten börjar ta & is på marken, så man halkar och måste gå nästan tio minuter tidigare för att man inte vill riskera att halka för att man går i sin normala snabba takt..."
 

Men hur som helst så är jag paxad 1-3 Januari, då jag tar på mig uggsen, vinterjackan, packar med en flaska
champagne, alkoholfri såklart och tar mig & mina väskor till Lycksele där i tre dagar på deras Lappland Hotell & lyxar med Lisa i bubbelpoolen. Har redan utmanat de som ska hänga på att vara längst i bubbelpoolen, hoppas jag vinner.
 
Kommer att köpa ny bikini på någon utav de kommande veckorna som ska b.la packas ner. Fräscht!
 
Skulle faktiskt vela ha något ROSA! Ovanligt för en just mig ... Men min klasskompis Mina "Whalepenis" har smittat ner mig lite med ROSA-SJUKAN!!
 
Klickar runt lite just nu, bjuder på några fina bikinisar
 
Ellos Fresh Spirit Bikini-bh
 

Kommentar:

Haha ,jag gillar också rosa väldigt mycket det är en väldigt fin färg ^-^ Och jag tror nog jag att du skulle passa i rosa ~

Svar: Tack så mycket :)
Tilda Jafarzadeh

2013-11-17 @ 12:12:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: